| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
caspara
Ble Medlem: 18 Sep 2009 Innlegg: 75 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: 25.09.2009 12.18 Tittel: Virker dette forumet helt som det skal? |
|
|
Jeg lurer på hvorfor jeg ikke får lov å søke etter nye innlegg. Får melding om at for å hindre misbruk må det gå en stund mellom hver gang jeg søker.
Jeg har ikke vært pålogget siden i går, er det for ofte å søke etter nye innlegg 2 ganger i døgnet eller er det noe galt her?
mvh |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bjørn-A Site Admin
Ble Medlem: 04 Jun 2009 Innlegg: 133 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: 25.09.2009 23.02 Tittel: Re: Virker dette forumet helt som det skal? |
|
|
| caspara skrev: | Jeg lurer på hvorfor jeg ikke får lov å søke etter nye innlegg. Får melding om at for å hindre misbruk må det gå en stund mellom hver gang jeg søker.
Jeg har ikke vært pålogget siden i går, er det for ofte å søke etter nye innlegg 2 ganger i døgnet eller er det noe galt her?
mvh |
Kan dessverre ikke gi deg noen god forklaring, systemet er satt opp til å ha en forsinkelse på opptil 15 sekunder.
Har nå i tillegg foretatt en liten justering for å se etter forandringer.
Gi gjerne en tilbakemld på om det er et vedvarende problem, og eventuelt om det er andre som også opplever det samme. |
|
| Til Toppen |
|
 |
caspara
Ble Medlem: 18 Sep 2009 Innlegg: 75 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: 13.10.2009 17.42 Tittel: |
|
|
jeg får lov å trykke på "søk etter nye innlegg" 3 eller 4 ganger før det ikke går lenger.
Det går ikke an å "quote" heller, ser det ut til.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bjørn-A Site Admin
Ble Medlem: 04 Jun 2009 Innlegg: 133 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: 14.10.2009 07.02 Tittel: |
|
|
| caspara skrev: | jeg får lov å trykke på "søk etter nye innlegg" 3 eller 4 ganger før det ikke går lenger.
Det går ikke an å "quote" heller, ser det ut til.  |
skal være mulig å aktivere dette i profilen din...skulle det ikke være mulig i din profil, send meg en PM, så skal jeg sjekke ut om det ligger noe feil inne. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|