Diskusjonsgruppe  Forum Hovedsiden Diskusjonsgruppe
Norsk Cøliakiforening

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Virker dette forumet helt som det skal?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Diskusjonsgruppe Forum Hovedsiden -> Generell informasjon
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
caspara

Ble Medlem: 18 Sep 2009

InnleggSkrevet: 25.09.2009 12.18    Tittel: Virker dette forumet helt som det skal? Svar med Sitat

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke får lov å søke etter nye innlegg. Får melding om at for å hindre misbruk må det gå en stund mellom hver gang jeg søker.

Jeg har ikke vært pålogget siden i går, er det for ofte å søke etter nye innlegg 2 ganger i døgnet eller er det noe galt her?

mvh
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Bjørn-A
Site Admin

Ble Medlem: 04 Jun 2009

InnleggSkrevet: 25.09.2009 23.02    Tittel: Re: Virker dette forumet helt som det skal? Svar med Sitat

caspara skrev:
Jeg lurer på hvorfor jeg ikke får lov å søke etter nye innlegg. Får melding om at for å hindre misbruk må det gå en stund mellom hver gang jeg søker.

Jeg har ikke vært pålogget siden i går, er det for ofte å søke etter nye innlegg 2 ganger i døgnet eller er det noe galt her?

mvh

Kan dessverre ikke gi deg noen god forklaring, systemet er satt opp til å ha en forsinkelse på opptil 15 sekunder.

Har nå i tillegg foretatt en liten justering for å se etter forandringer.
Gi gjerne en tilbakemld på om det er et vedvarende problem, og eventuelt om det er andre som også opplever det samme.
Til Toppen
caspara

Ble Medlem: 18 Sep 2009

InnleggSkrevet: 13.10.2009 17.42    Tittel: Svar med Sitat

jeg får lov å trykke på "søk etter nye innlegg" 3 eller 4 ganger før det ikke går lenger.

Det går ikke an å "quote" heller, ser det ut til. Sad
Til Toppen
Bjørn-A
Site Admin

Ble Medlem: 04 Jun 2009

InnleggSkrevet: 14.10.2009 07.02    Tittel: Svar med Sitat

caspara skrev:
jeg får lov å trykke på "søk etter nye innlegg" 3 eller 4 ganger før det ikke går lenger.

Det går ikke an å "quote" heller, ser det ut til. Sad

skal være mulig å aktivere dette i profilen din...skulle det ikke være mulig i din profil, send meg en PM, så skal jeg sjekke ut om det ligger noe feil inne.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Diskusjonsgruppe Forum Hovedsiden -> Generell informasjon Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet