Diskusjonsgruppe  Forum Hovedsiden Diskusjonsgruppe
Norsk Cøliakiforening

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Inneholder rømmedressingen på Peppes gluten?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Diskusjonsgruppe Forum Hovedsiden -> Norge: spisesteder, utsalgssteder og reisetips.
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Protected

Ble Medlem: 13 Jul 2009

InnleggSkrevet: 01.02.2010 01.19    Tittel: Inneholder rømmedressingen på Peppes gluten? Svar med Sitat

Jeg var på Peppes for litt siden og bestilte glutenfri Pizza... Da jeg spurte om å få rømmedressing, fikk jeg "nei" fordi den inneholder gluten. Ble litt paff.. Jeg har vært på en annen Peppes for 4måneder siden, og da fikk jeg rømmedressing og ikke et ord om at den inneholdt gluten.

Noen andre som vet noe om dette?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Cec

Ble Medlem: 15 Apr 2005

InnleggSkrevet: 01.02.2010 11.04    Tittel: Svar med Sitat

Hei,

Jeg har alltid spist denne Very Happy

Har en venninne som jobbet på Peppes og den er visstnok glutenfri. Har også dobbeltsjekket et par ganger når jeg har bestilt og fått samme svar.
Har heller aldri reagert på denne, noe jeg definitivt hadde gjort om den ikke var glutenfri (jeg reagerer veldig lett).

Så denne skal være ok! Med mindre de har gjort noen endringer siste mnd, og det tviler jeg på.. Very Happy
Til Toppen
Amanda

Ble Medlem: 14 Mai 2009

InnleggSkrevet: 29.03.2010 20.55    Tittel: Svar med Sitat

Sendte mail til Peppes pizza idag for å høre om rømmedressingen inneholder gluten og fikk raskt svar.Den inneholder ikke gluten og er helt trygg å spise.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Diskusjonsgruppe Forum Hovedsiden -> Norge: spisesteder, utsalgssteder og reisetips. Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet